miercuri, 23 martie 2011

Vama Veche

Ma doare cantecul in zorii zilei,
Iar rasaritul imi deschide rana,
Nisipul ce-a ramas pe fundul sticlei
Imi curge pana-n oase toata vara.

Privirea mi-e in valuri capturata
Si gandul mi-e un vis neintrerupt,
Auzul mi-a surzit de la o soapta
Ce s-a intors din timpuri de demult.

Tu, mare, spune-mi unde mi-ai dus suflul,
Sub care stanci mi l-ai lasat strivit?
Si-n care valuri mi-ai aruncat gandul
In care vanturi mi l-ai ratacit?

Tacerea mi-a crapat pana si dintii,
Ma doare pielea de atata dor,
Dar cine stie? Poate sunt si altii
Ce-asteapta muti sperand ca-i trecator...

Dar tu nu treci, doar pleci si te intorci,
Un dor, o amintire, o visare,
Toate-mi ingroapa fiinta in scoici,
Toate-mi ineaca pulsul intr-o mare.

Orice pas catre tine e-n zadar.
Te-ai risipit in nori, in soare si in noi.
Nici vara, rasaritul nici macar,
Nimic nu te-ar putea aduce inapoi.

Ai apus in sange si in lacrimi vii,
Ai murit, dar nu ai fost ingropata.
Stiu ca te-ai sfarsit, dar inc-astept sa-nvii,
Ingropata nu vei fi niciodata.

Te vom rascoli cu zeci de amintiri,
Ne vom intoarce copii ce-am fost odata,
Iti vom rasfoi milenii de clipiri,
Iti vom canta si-ti vom dansa ca niciodata.

Un comentariu: