miercuri, 23 martie 2011

Imi  place camera  ta cand e noapte. cand toate celelalte camere sunt cufundate in pustiu si doar a ta se lasa presata de efemeritatea norilor de fum ce ne fac sa plutim in infinitul ei halucinant de monoton uneori...
Imi  place camera ta cand stam atarnati cu capul in jos si ne holbam la tavanul  calcat in picioare de atatea aripi ce sa unduiesc acum in labarintul mintii noastre...
Imi place camera ta cand degetele mele mi se desprind si plutesc in ritm de vals spre dungile sosetelor tale apucandu-le brutal de urechi si pierzandu-se in dans pe scartaitul usii de la dulap ce li se pare armonios...
imi place camera ta cand e cald si palmele talpitor tale transpirate imi arunca hainele imbibate de inhibari pe toti peretii si dupaia radem in hohote de culorile decolorate de complexe ale tablourilor imbracate...
Imi place camera ta cand dupa ce am cotrobait prin toate sertarele, desi ai doar unul, tot nu gasesc nici un stilou si nici macar cerneala cu care sa-ti desenez pe frunte cum e cand imi place camera ta, pentru ca ne-am turnat-o pe toata in ochi si ochii nostri curg acum pe covor de o supradoza de cerneala si nici macar cerul albastru din chiuveta nu mai e albastru si tuturor albastrelelor din vaza palida le e rau...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu