miercuri, 23 martie 2011

Picatura detasabila

Picatura cu picatura cu picatura…
Ma pierd in tine,
Devin o picatura,
Ma confound cu picaturile tale
Sau esti o picatura mai mare
Mi se pare…
Aripa ta involburata
Ma scuipa-n iarba sfaramata
Da-nisip
Mi-e frig.
M-ai respins
Pentru ca inca nu te-am atins.
Sunt o picatura incompleta,
M-ai aruncat ca sa cuprind o detasare permanenta
Nu pot!
Decat noaptea inot,
Imi sorb licoarea nocturna
Ce-mi raspandeste detasarea in fiecare pupila
Si cred ca acum am vreo 38 de pupile
Si la fiecare luna imi mai creste una, nu-i bine…
Nu-i bine pentru ca trebuie sa maresc doza de licoare
Si cu cat e mai multa licoare, cu atat ma doare soarele mai tare.
Si-alerg printre notele tale muzicale
Care sfarsesc in cheia sol, de ce tu canti mai tare?
Si-alerg si cant si strig,
Cu fiecare do talpile mi se deschid.
Si-alerg din ce in ce mai tare si-ncep sa zbor
Si-ncep din ce in ce mai mult se te ajung si te ador.
Aripa cu aripa, pupila cu pupila mi se dizolva toate inhibarile
Si tie-ti stau in gat, asteptand sa le vomiti in soare, toate dorurile.
Intalnesc alte talpi cu care-mi impleticesc firele de nisip
Si zburd cu ele pana cand intalnesc altele si le inchid si le deschid
Si tot asa talpi, fire, note muzicale, aripi, licoare,
Pana cand luna si stelele se consuma de tot
Si tot asa cantam, alergam, dansam, ne dizolvam in detasare
Pana cand soarele ne deschide un nou orizont.
Ma dezbrac de pijamalele goale,
Ma-mbrac cu pielea inhibata si ma duc la culcare
Ti-am spus ca…nu pot!
Ca numai noaptea pot sa inot
Pacat…
Aici nu e niciun copac
De care pot sa atarn
Cu picioarele in sus,
Cu capul greu penduland,
Prin nas si prin urechi, prin dinti
Sa-mi curga tot smaltul gandurilor, toate genele cuminti…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu