miercuri, 23 martie 2011

Regret

Azi am omorat din nou iubirea
Caci n-am stiut sa recunosc tacerea,
Inca n-am invatat sa-nvat ce-i bine,
Timpul mi-a picurat doar rau in vine.

Tu stai si-asculti incalcit intre clipe,
Clipe ce parca nu mai vor sa treaca,
Clipe ce nu ti le-ai dorit vreodata,
Asculti fara-ntelegere a mea nesimtire.

Imi pare rau ca am uitat sa simt, nu mint!
Imi pare rau ca zambetul mi-e fals de-un timp...
In ochi nu te privesc, nu indraznesc.
Mi-e rusine de mine, nu vorbesc.

Ma-nec cu ale mele amare cuvinte
Si soarele de mine parca se ascunde.
As vrea sa ma-nghita pamantul cu tot cu cuvant,
As vrea sa mor uitandu-ma spre cer si lacrimand.

Noroi sub talpi si-n inima murdara,
Cenusa neagra in palme si-n gand,
Piper sarat pe buzele de ceara,
Pietre si stanci peste trup si mormant.

Tu esti durere si iubire laolalta,
Tu simti prea mult, nu merita-osteneala,
Noi toate-n jurul tau suntem o pata
Prea alba pe iubirea de cerneala.

Noi ti-am decolorat iubirea-albastra,
Noi am strivit sub talpi inima ta,
Iubirii tale, pasare maiastra,
I-am frant aripile de catifea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu