miercuri, 23 martie 2011

Sufocant

Cand noaptea se lasa incet sufocandu-mi lumina,
Incep sa ma-nec in amar, caci mi-e neagra dorinta
Si mor in suspine ce dor, caci mi-e-n umbra vointa,
Ucisa fiind de un dor ce-mi spinteca inima.

Cu toata fiinta urand tot ce ma iubeste,
Strig cat pot de tare, nevrand sa mor ca un peste,
Zbatandu-ma eu pe uscat ca o pierzatoare,
Uitand ca am fost sau ca sunt doar o muritoare.

Si-alerg catre vise murite ce-si asteapta noaptea,
Sa-nvie, sa zboare, sa cante, sa fie iar vestea,
Sa fie-nceputul, sfarsitul, sa fie povestea,
Povestea nescrisa a umbrei ce sfasie soapta.

Ma-mpiedic de ganduri pierdute pe asfaltul gri,
Ganduri prea grele ce oamenii nu le pot duce,
Ganduri murdare ce visul nu-l pot aduce,
Sunt ganduri ce-omoara dorinta de a trai.

Si-ajung iar in mine, m-asez, respir, ma sufoc,
Ma pierd in oglinda din fata-mi, ma pierd iar in mine
Si in intunericul meu te caut pe tine,
Pe tine, lumina de soare, caldura de foc,

Dar noaptea-i prea grea si prea lunga sa te pot gasi,
Mai rece, mai neagra, mai moarta decat un mormant,
Patrunde incetul in mine ca si in pamant
Si luna e acum cenusa, nu mai pot privi.

Nu mai pot simti iubirea, nici ura, nici frica,
Ma doare-acum gandul ca suflul imi va fi strivit,
Ma doare ca totul in tacere va fi murit
Si-n ultima clipa eu nu voi mai rosti nimica.

Privesc spre oglinda din fata-mi, dar totu-i pustiu,
Astept un raspuns, o-ntrebare, o raza de soare
Ca sa ma trezesc din vis, astept o chemare,
Dar nimic din globul de sticla, nimic nu e viu.

Tot ce mi-a ramas azi in mine e un gand inchis.
E mort.Negrait ramane un scop neatins,
Devine o lacrima alba pe un rand nescris.
Eu sunt tot mai rece si-odata cu noaptea m-am stins.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu