vineri, 17 iunie 2011

Nori sub talpi

De azi cerul nu mai poate sa ploua,
Au inceput sa-i creasca firele de iarba
Si dimineata nu mai simt printre degete roua,
In bulgari de nori talpile mi se scalda.

Firele de par au uitat de mult gravitatia,
Stiloul nu-mi mai asculta sensul gandurilor,
Trenul mi-a ratat de prea multe ori statia,
Semnele de carte au pierdut numarul paginilor.

Genunchii imi sunt vineti mereu si ma-ntreb de ce...
Inca n-am invatat semnele de circulatie ale pasarilor.
Imi astept cu ochii strans inchisi aripile
Si carnetul de conducere pentru norul meu calator.

Dar incep sa ma gadile pe creier firele de iarba
Si simt cum pielea si unghiile-mi sunt din ce in ce mai verzi
Pentru ca veau sa-mi primesc aripile, cobor in graba
Cate un nor, cate un strop de ploaie, cate un vers.

Cobor pana cand soarele-i o minge saritoare
Si-ncerc sa-l prind in palma si-n palma imi cresc pene,
Incerc atunci sa desenez sub el o mare,
Sa zbor in jurul lui pana ce-adoarmen-n vene.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu