marți, 7 iunie 2011

Azi

Trebuie sa te scriu!
nu ma pot abtine
trebuie sa-ti spun
cat de mult imi place de tine
imi placi la nebunie!
imi place felul in care fluieri
si modul tau unic de a pedala
succesiunea ta perfecta si sunetul sacadat
si cum dai din aripi
doamne cum dai din aripi
adierile tale prin parul meu ud
si...evident galbenul ala prea rotund
cu sageti pe care le-arunci brutal in mine
ah! ce-mi place de tine!
si numerele de inmatriculare
trotuare, borduri inagale
si evident cucu land
cu isterie, claxoane si nasoale
ce bat pasul pe loc
si-mi plac denivelarile tale zdruncinatoare
firele verzi verzi verzi
si adaptoare muzicale
si somnul tau haotic de la amiaza
si picurii de apa pe pielea incinsa
si-acum exact acum
nu-mi place griul ala innorat
hai doar nu te-ai ofticat
c-am inceput sa-mi dezlantui sentimentele
dar eram plina pana peste cap
de dimineata tot adun adun
si-acum ti le vars tie
peste perfectiunea ta, adorata mea
poate ca trebuia sa te scriu
depa ce iti inchideai pleoapele
dupa ce gelbenul se facea portocaliu
ca sa nu ratez nimic din complexitatea ta
ah de-as sti sa cant ce te-as mai canta
dar nu exista instrumente ca sa-ti redea armonia
nici macar game sau note muzicale...
sau le-as putea inventa
si ah ce te-as mai picta
dar nu te-as putea cuprinde pe-o panza
si-ndemanarea mea e cam restransa
te scriu insa...
chiar daca ai mii de nuante de purpuriu
si eu doar cerneala...
neputinta mea ma doboara
da da! si cum ziceam
imi placi la nebunie!
cu turma ta de oi si ciobanasii
si faptul ca esti mereu indecisa
imprevizibila si in acelasi timp suava
blanda si deslantuita
te contrazici mereu si-mi placi cand
te certi cu tine
ai un glas dansabil
si niste argumente mangaietoare si...
devastatoare
si-mi place culoarea irisului tau
cum se schimba la fiecare adiere
si pupilele tale atotcuprinzatoare
mireasma ta plutitoare
si-mi place de tine la nebunie
dar te rog cand inchizi ochii
dezleaga-ma de tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu