sâmbătă, 11 iunie 2011

Demidulce

Cuprinde-ma rosu
Invaluie-ma-n notele tale muzicale
Si presara-mi in vene
Substante inaltatoare
Transforma-mi in miscari suave
Fiecare tic si reflex
Preschimba-mi fiecare gest
In zambete jucause, naive
Si dezleaga-mi catusele
Imbata-mi cuvintele
Sparge-mi scoicile si presara-mi nisip
Peste fiecare secunda crosetata din timp
Aseaza-mi intre degete paharul transparent
Si fa-ma sa-mi dezvalui neatent,
Impevizibil, Incoerent
Fiecare spirala dintre degete
Degete ce nu mai sunt ale mele
De la un timp...
Dezleaga-ma de dependente si nevoi banale
Varsa-mi in palme mai multa melancolie
Si lasa-ma sa ma sting
Din cand in cand....
In orice negandit gand
Fa-ma sa nu vreau din ce in ce mai mult
Da-mi in dar putinul absolut
Cu fiecare punct multicolor
Invata-ma sa te ignor
Injecteaza-mi in pleoape detasare
Si urcama-n trenul ce duce spre mare
Fa-ma s-adorm
Dar nu uita sa ma trezesti in somn!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu